اوستااوستا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

معجزه شیرین

دهمین روز

1391/7/27 21:50
نویسنده : هستی
168 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی

الان که دارم واست می نویسم تو هنوز خیلی کوچولویی

داری توی شکم مامانی یواش یواش بزرگ می شی و شکل می گیری

عزیز کوچولوی من از وقتی فهمیدم توی وجودم جون گرفتی

دست خدا سپردمت تا ازتو مراقبت کنه

بهش اعتماد دارم میدونم تو سالم رشد میکنی و به دنیا میای

چون خدا کوچولوای شیرین و معصوم رو خیلی دوست داره

عزیزم بی صبرانه منتظرم حرکتت رو احساس کنم

دوستت دارم جیگرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آرزوی من
27 مهر 91 22:13
با آرزوی سلامتی و توفیق زیبایی روح برای کوچولوتون
ناهيدمامان فاطمه گلي
27 مهر 91 22:31
سلام ماماني خوبيد؟ همه مطالب وبلاگتونو مطالعه كردم خيلي خوشحال شدم كه چنين معجزه زيبايي وسعادتي خداوندبه شماارزاني داشته اميدوارم صحيح وسالم به دنيابياد راستي چند وقتتون هست براي ماهم دعاكنيد